888

Sitter åter igen på buss 888 med avgång 13.25 mot mitt hem(?) Oslo..
Solen lyser längs hela E18 och det har den gjort sedan i morse. Tycker verkligen bra om hösten, fast det är under den perioden som jag mår som sämst.
Det är i alla fall som vanligt Kent som susar i mina öron just nu, som alltid när jag reser. Finns ingen musik som får mig att få fram alla känslor eller trigga igång mina tankar så mycket som Kent.
Bussföraren delade ut Aftonbladet till alla i bussen. Jäkla snällt av honom alltså. Värmlänningar är allt bra snälla!
Så nu sitter jag med min tidning, redbull och Mannen i den vita hatten i mina lurar på väg hem(?). För ikväll väntas det jobb på Tullins igen... Hade hellre stannat hemma(!) och myst med mina kära!
pärlan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0