Frihet från mig själv

Tänk om själen kunde bara få ta en semester från kroppen? Bara få flyga iväg till Marrakech eller liknande och få alla krafter tillbaka.
Tänk om jag kunde få byta ut mitt hjärta mot ett nytt, ett som inte behövt bära alla de problem som jag skapat!
Om jag bara kunde hitta tillbaka till mig själv och finna frid i min själ så vore jag evigt tacksam. Jag vill känna den trygghet jag en gång hade. Och jag har kommit till den insikt där jag vet att jag behöver hjälp för att finna den. Jag vill inte längre gå ensam, vill inte längre klara det här själv. Vill inte längre vara ensam.
pärlan.

Kommentarer
Postat av: maria

Du är inte ensam! Oavsett vilka val du gör i livet kommer jag alltid stå bakom dig, och jag kommer alltid hjälpa dig upp när du faller.

2011-11-16 @ 20:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0